Monday, October 24, 2011

Teringin @ Mengidam @ Mengada-ngada??

Namanya pun pregnant kan..ni je la peluang yang ada nak minta makan macam-macam...pernah ada bisikan-bisikan syaitan jahat ditepi telinga ni kan supaya menggunakan alasan mengandung untuk tidak memasak...hahaha..padahal dah memang aku ni pemalas giler nak masak...ke sebab tak tau masak???????


masa mula-mula preggy dulu teringin sangat nak makan cupcakes red velvet member aku nih...sedap gile ok!!! skali aku dah try die nye ni, memang aku tak cari kat tempat lain dah.....tapi, the best part is, aiman pun suke!!






sedap giler dowh!!





yang ni aku tak tau nak kategorikan teringin ke, mengidam ke, tekak gatal ke....tapi kalau dapat makan, memang best..ari tu farnim da dapat carikkan kat kelantan, tapi malangnya aku sendiri terlupa & tertinggal kat kampung..dah busuk pun buah tu...sedih sangat..mana nak cari area shah alam ni??






kadang tu teringin je lebih..tapi bile dah dapat makan kang, sikit je..buat lepas teringin je...haih...pregnant ni macam2 kan....

0 comments:

Post a Comment

3rd pregnancy

Cinta Kita

Daisypath Anniversary tickers

Umma Aiman

Lilypie Third Birthday tickers

Aimy Arieana

Lilypie Second Birthday tickers
 

Blog Template by YummyLolly.com - Photoshop Brushes Obsidian Dawn