Tuesday, January 11, 2011

Selamat RM ku....

Alhamdulillah~syukur sgt2....sbb nye kan,dah nak sebulan kot aku antar henfon aku tu masuk bengkel rosak touchscreen...abg kedai tu cakap nak cari spare part die mmg susah..sbb nye henfon aku ni canggih sgt...huahuahuahua...tak ar..sebabnye kan,henfon ni x glemer,tu yang susah nak cari spare part..sekali tu tengahari tadi aku cube nasib lak tanya kat brader tu..da ada da spare part nye,tapi nye kan..MAHAL sgt2!!dengan keadaan ekoNOMONEY skrg ni,memang TAK la aku nak repair henfon tu..pastu aku mintak balik ar...kirenye cam frust ar sebab brader tu cam cekik darah je..huhu...

masuk ofis tadi saje2 la nak try luck kn...fuyyyooooo!!sungguh aku xsangka...baik dengan sendirinye ar..ALHAMDULILLAH.....senyum meleret kata ko....harusla,sebab takde la aku dengan berat hati nye aku nak bagi duit kat brader tu kan...



ni la henfon yang x glemer tu (T_T)





p/s: tapi kan,ni dah nak dekat birthday ni,kalau betul dapat henfon baru seperti yang dikatakan oleh encik suami pun,best jugak.....hehehe

0 comments:

Post a Comment

3rd pregnancy

Cinta Kita

Daisypath Anniversary tickers

Umma Aiman

Lilypie Third Birthday tickers

Aimy Arieana

Lilypie Second Birthday tickers
 

Blog Template by YummyLolly.com - Photoshop Brushes Obsidian Dawn