Tuesday, January 11, 2011

Hati kacau....

apesal ea hati leh kacau ni....apa yg aku dok pk...pasal duit kot...tetiba je terpikir pasal masa depan..bile la nak dapat durian runtuh ni..dengan gaji aku yg ciput + gaji en. suami pun rasa mcm tak pernah cukup je...sekarang semuanya nak guna duit..tu lum  lagi pikir hal anak2 nanti..sekarang pun dengan duit pengasuh nye...tapi Alhamdulillah la,aku dapat pengasuh yang agak menyenangkan hati sebab nye diorang jaga macam anak diorang sendiri...rate kat shah alam ni kalu antar nursery paling sikit pun RM250..aku lak dapat sorang RM200...bonus nye,dekat dengan rumah mak!!hahahaha...tu yg paling penting...

bile dah ada anak,mesti pikir pasal simpanan diorang...cukup ke apa yang aku da buat untuk diorang ni ea??haih.......aku harap2 la bile dorang da besar nanti cukup duit belanja untuk masa depan diorang...kalu bole,duit na masuk IPT pun bayar cash je..x payah wat loan bagai..hahaha..boleh ke?adala tu nanti rezeki aiman & aimy ye..kite doa sama2 ye sayang...InsyaAllah...

=)

2 comments:

lylieiqmal said...

psl duit nie memeang susah kn..tuk simpanan alya lylie msk insurance je..ade pakej siap perubatan n simpanan tuk blaja..so bile da umur 18 ti x yh susah cr duit nk msk universiti kn?

aimyaiman said...

haah..lylie amek prudential ea?kite pun sama...tu la,mmg pening..skrg sumenye nak DUIT kn....

Post a Comment

3rd pregnancy

Cinta Kita

Daisypath Anniversary tickers

Umma Aiman

Lilypie Third Birthday tickers

Aimy Arieana

Lilypie Second Birthday tickers
 

Blog Template by YummyLolly.com - Photoshop Brushes Obsidian Dawn